Strona Glówna Fora SPOŁECZNOŚĆ Blogi użytkowników Przywitaj się z innymi Odpowiedz na: Przywitaj się z innymi

Enna
Uczestnik

Cześć, dzień dobry!

Jestem Magda i jakoś nie przepadam za swoim imieniem, chyba już wolę pełne, ale nikt nie mówi na mnie Magdalena xD Niedługo „wybije” mi ćwierćwiecze, ale porzuciłam już złudną nadzieje, że kiedyś dorosnę i będę ogarniętym człowiekiem.

Aktualnie kończę magisterkę na produkcji medialnej i marudzę, że w czasie pandemii muszę na te studia robić więcej niż normalnie :”) – nie jestem ambitną studentką niestety, a studia trochę mi na nerwy działają.

Poza studiami uczę się rysować, głównie na komputerze, ale od jakiegoś czasu też w ten analogowy sposób – na zwykłej kartce, głównie markery i akwarela. Ponad to po godzinach wraz z kolegami robimy casualową grę mobile – ja oczywiście zajmuję się grafiką (programowanie to nie moja bajka). Chcę zacząć uczyć się animacji zarówno 2D jak i 3D, ale no jestem leniuszkiem to zawsze długo mi schodzi z realizacją moich planów.

Jeśli chodzi o simsy, nie jestem weteranem, ale pogrywałam trochę w pierwszą odsłonę u koleżanki, na pewno też w tą gdzie było Miłowo i Dziwnowo (to była chyba 2?) O i na pewno miałam sims historie z bezludnej wyspy i to z psami <3.W aktualną odsłonę, kieedyś tam wydaje mi się, że trochę grałam, a teraz no ogarnęłam sobie to wszystko i na nowo zaczęłam grać w 4, która jest naprawdę fajnie rozwinięta.Chciałabym założyć sobie kanał z simsami, bo od jakiegoś czasu mam fazę na montaż, ale nie ma czego montować xD Kolejnym motywatorem jest mashinima, jak wcześniej wspomniałam chciałabym uczyć się animacji, a w tym przypadku jest o połowę mniej roboty, bo już jest „silnik” czyli gra, no i jeszcze chciałaby się nauczyć mówić… Na przełomie lutego i marca, byłam jednym z organizatorów wydarzenia i musiałam iść do radia i nagrywać, podsumuję to tak: montażysta miał dużo pracy xDD